Wyrok NSA z dnia 18 maja 2005 r., sygn. FSK 2159/04
Charakteru reklamowego katalogów i kalendarzy nie zmienia fakt, że były one przekazywane dotychczasowym kontrahentom, jeżeli uwzględni się cel przedsięwzięcia jakim było niewątpliwie zachęcenie tych podmiotów do zakupu oferowanych towarów.
Naczelny Sąd Administracyjny w składzie: Przewodniczący Sędzia NSA Marek Zirk-Sadowski (sprawozdawca), Sędziowie NSA Maria Dożynkiewicz, Stanisław Bogucki, Protokolant Magdalena Gródecka, po rozpoznaniu w dniu 18 maja 2005 r. na rozprawie w Wydziale I Izby Finansowej skargi kasacyjnej "G." Spółki z o.o. z siedzibą w O. od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu z dnia 12 maja 2004 r. sygn. akt I SA/Po 1252/02 w sprawie ze skargi "G." Spółki z o.o. z siedzibą w O. na decyzję Izby Skarbowej w P. z dnia 3 kwietnia 2002 r. (...) w przedmiocie podatku od towarów i usług za styczeń, marzec, wrzesień i październik 1999 r. 1. oddala skargę kasacyjną, 2. zasądza od "G." Spółki z o.o. z siedzibą w O. na rzecz Dyrektora Izby Skarbowej w P. kwotę 1.200 zł /słownie: jeden tysiąc dwieście złotych/ tytułem zwrotu kosztów postępowania kasacyjnego.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty