Jak ująć w księgach rachunkowych zakup wody dla pracowników wraz z wynajęciem dystrybutora
PROBLEM
Zawarliśmy na 12 miesięcy umowę na dostawę wody źródlanej. Przewiduje ona, że zapłacimy kaucję za butle (które będą rozliczane okresowo) oraz że będziemy otrzymywać fakturę za wodę, wynajem dystrybutora i stojaka na butle. Jak ująć w księgach rachunkowych kaucję za butle? Czy wynajem dystrybutora i stojaka na butle powinien być zaliczony do kosztów świadczeń na rzecz pracowników, pozostałych kosztów rodzajowych czy też usług obcych?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się