W jakiej minimalnej wysokości należy wykupić obowiązkowe ubezpieczenie OC, gdy biuro rachunkowe prowadzi jedynie księgi podatkowe
Jestem właścicielem biura rachunkowego. Posiadam certyfikat MF uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Faktycznie prowadzę wyłącznie podatkowe księgi przychodów i rozchodów (nie prowadzę pełnych ksiąg rachunkowych). Ponieważ uzyskuję rozbieżne i niejednoznaczne informacje dotyczące wysokości obligatoryjnej sumy ubezpieczenia OC, proszę o informację, czy w moim przypadku powinienem zawrzeć umowę ubezpieczenia OC na 5000 euro czy 10 000 euro? Zaznaczam, że chciałbym podpisać umowę ubezpieczenia OC na możliwie najniższą sumę.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się