12.03.2004 Rachunkowość firm

Czy obowiązkowe ubezpieczenie OC ciąży na biurze rachunkowym prowadzącym jedynie księgi podatkowe

Czy biuro rachunkowe, które w swojej dotychczasowej działalności świadczyło i świadczy wyłącznie usługi w zakresie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, powinno posiadać ubezpieczenie OC, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 5 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, czy też taki obowiązek powstanie dopiero w momencie zawarcia pierwszej umowy o świadczenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne