W jakim terminie rozliczyć składki za przedsiębiorcę, jeżeli pracownikom w danym miesiącu nie zostało wypłacone wynagrodzenie
Od 1 listopada 2016 r. prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą i od tego miesiąca zatrudniam 5 pracowników oraz 5 zleceniobiorców. Wynagrodzenie za listopad osoby te otrzymają w grudniu. W jakim terminie powinienem opłacić za siebie składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - do 10 czy do 15 grudnia? Czy jestem traktowany jak osoba rozliczająca składki za inne osoby, mimo że w październiku nie otrzymały one żadnego wynagrodzenia? Dodam, że terminowo zgłosiłem się do ubezpieczenia chorobowego, któremu podlegam od 1 listopada 2016 r.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się