2 stycznia 2016 r.
Nowe wnioski dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem
ZMIANY 2016
Rozporządzenie określa elementy, jakie powinny zawierać wnioski dotyczące poszczególnych uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem, które zostały wprowadzone do obowiązujących od 2 stycznia 2016 r. przepisów Kodeksu pracy. Wskazał również dokumenty, jakie pracownik musi dołączyć do takich wniosków. Dokumenty te różnią się w zależności od rodzaju uprawnienia, z którego chce skorzystać pracownik. Jeśli pracownik będzie składał u tego samego pracodawcy kolejny wniosek, nie będzie musiał dołączać dokumentów, które już znajdują się w jego aktach osobowych. Pracodawca będzie miał możliwość żądania przedłożenia oryginałów dokumentów, których kopie są dołączane do wniosku, aby potwierdzić te kopie za zgodność z oryginałem.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty