Czy można zmieniać harmonogram czasu pracy w trakcie okresu rozliczeniowego
W naszej firmie obowiązuje system równoważnego czasu pracy. Pracownicy wykonują pracę zgodnie z harmonogramem w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym. W czasie trwania okresu rozliczeniowego dochodzi jednak do wielu nieprzewidzianych sytuacji (np. choroby pracowników, urlopy na żądanie), które często uniemożliwiają realizację planu pracy. Czy istnieje w takich przypadkach możliwość wprowadzenia w trakcie trwania okresu rozliczeniowego zmian do harmonogramu? Jeśli tak, to na jakich zasadach?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się