07.04.2010 Kadry i płace

Czy w przypadku powierzenia pracownikowi podczas przestoju innej pracy na okres przekraczający 3 miesiące należy wypowiadać warunki pracy i płacy

 Z przyczyn organizacyjnych nie możemy dopuścić pracownika do pracy. Przestój w jego dziale będzie trwał dłużej niż 3 miesiące. Pracownik ma określone w umowie o pracę wynagrodzenie zasadnicze 3000 zł oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży. Czy możemy mu na tak długi okres powierzyć wykonywanie innej pracy, za którą przysługuje niższe wynagrodzenie, tj. w kwocie 3000 zł bez dodatkowej premii? Czy w takiej sytuacji należy dokonywać zmiany do umowy o pracę?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty