07.11.2007 Kadry i płace

Dwa sposoby na odzyskanie od pracownika strat poniesionych w wyniku wadliwego wykonania przez niego pracy

 Jesteśmy hutą szkła. Nasz pracownik nie zastosował się do instrukcji dotyczących wyrobu nowego modelu wazonów i uformował wazony niezgodne z zamówieniem (bez logo klienta). Wykonane przez niego wazony zamawiający klient przyjął, ale wynegocjował od nas dużo niższą stawkę. W związku z powyższym nie osiągniemy z ich sprzedaży takiego dochodu, jaki był planowany. Straty kilkukrotnie przewyższają miesięczne pobory pracownika. Jakie mamy możliwości odzyskania od pracownika tych pieniędzy (lub ich części)?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty