Jak wypłacić odprawę emerytalną pracownikowi samorządowemu?
Jestem pracownicą kadr zakładu oczyszczania miasta, gdzie stosuje się przepisy dotyczące zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego. Z jednym z naszych pracowników niedługo rozwiążemy umowę o pracę w związku z uzyskaniem przez niego świadczeń emerytalnych. W treści nowego rozporządzenia z sierpnia 2005 r. dotyczącego wynagradzania naszych pracowników nie ma zapisów precyzujących, w jaki sposób naliczać odprawę emerytalną. Czy w takiej sytuacji stosuje się zasady dotyczące wypłaty tej odprawy określone w Kodeksie pracy?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
