Obsługa zgłoszeń sygnalistów - nowe obowiązki i terminy dla pracodawcy
Od 25 września 2024 roku obowiązują przepisy ustawy o ochronie sygnalistów. Oprócz wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych pracodawcy muszą pamiętać o innych obowiązkach i terminach wynikających z nowych regulacji. W przypadku gdy do firmy wpłynie zgłoszenie od sygnalisty o naruszeniu prawa obowiązkiem pracodawcy jest jego wprowadzenie do rejestru oraz potwierdzenie zgłoszenia sygnaliście w nieprzekraczalnym terminie 7 dni.
Sygnaliści w zakładzie pracy – odpowiedzi na 10 pytań z praktyki >>>
Rejestr zgłoszeń wewnętrznych – jak go prawidłowo przygotować >>>
Przyjęcie zgłoszenia i wpis do rejestru
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się