Artykuł aktualny do 2023-04-06
23.05.2022

Obowiązki pracodawców w zakresie prawa pracy w związku z odwołaniem stanu epidemii COVID-19

Od 16 maja 2022 r. wprowadzono w Polsce stan zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19. Stan epidemii został zniesiony. W związku z tym pracodawcy, którzy na czas stanu epidemii skierowali pracowników do wykonywania zadań w trybie pracy zdalnej, powinni wydawać teraz nowe polecenia w tej sprawie. Nie uległy natomiast zmianie inne szczególne rozwiązania wprowadzone ustawą o COVID-19, które w większości obowiązują w analogicznej formule jak dotychczas w czasie epidemii.

Od 16 maja 2022 r. weszło w życie rozporządzenie

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty