Znikająca korespondencja po zakończeniu procesu upadłości
Co się dzieje z przesyłkami pocztowymi, kiedy zakończy się postępowanie upadłościowe? Przepisy są niejasne, jedni syndycy informują pocztę o rozpoczęciu i zakończeniu postępowania, inne tylko o rozpoczęciu. Wtedy zainteresowany obywatel może już w ogóle nie dostać swojej poczty. RPO występuje do Ministra Sprawiedliwości o uporządkowanie przepisów tak, by ludzie na tym nie tracili. Na problem trafił po skardze obywatela, który nie dostawał swojej korespondencji po ukończeniu postępowania upadłościowego – trafiała ona nadal do syndyka.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się