Kiedy nie trzeba zakładać akt osobowych dla ponownie zatrudnionego pracownika
W przypadku gdy pracodawca zawrze kolejną umowę o pracę bezpośrednio po zakończonej umowie o pracę zawartej przed 1 stycznia 2019 r. i trwającej w 2019 r., musi założyć dla pracownika nowe akta osobowe. Żeby został zwolniony z takiego obowiązku, musi być co najmniej 1 dzień przerwy między tymi umowami o pracę. Takie stanowisko zajęło Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w odpowiedzi przesłanej na zapytanie redakcji.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)