02.01.2019 05:00 Kadry i płace

Nowe obowiązki pracowników PIP

Sejm zobowiązał pracowników Państwowej Inspekcji Pracy zatrudnionych na stanowisku pracownika nadzorującego lub wykonującego czynności kontrolne do składania pisemnych oświadczeń o prowadzeniu albo nieprowadzeniu przez najbliższą osobę działalności gospodarczej bądź czynności na podstawie stosunku pracy lub innej podstawie prawnej, które mogą być przedmiotem kontroli prowadzonych przez organy PIP.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty