Czy należy skorygować odliczony VAT, jeżeli kontrahent przedłużył termin płatności
PROBLEM
Prowadzę sklep spożywczy. Zakupiłem towar, jednak z uwagi na problemy finansowe nie zapłaciłem za niego. Z kontrahentem podpisałem porozumienie, na mocy którego przedłużono mi termin płatności. Co mam zrobić, gdy mija 150. dzień, licząc od dnia upływu pierwotnie ustalonego terminu płatności danej należności, ale jednocześnie - przed upływem tego terminu - dochodzi do zawarcia umowy w sprawie przedłużenia pierwotnie ustalonego terminu płatności (wyznaczenia nowego terminu płatności)? Czy jestem zobowiązany do dokonania korekty VAT?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się