Kampanie zachęcające do przekazania 1 proc. podatku na nowych zasadach
Programy komputerowe do rozliczania podatku, niepozwalające na wybór organizacji, której przekazujemy 1 proc., powinny zawierać taką informację - stanowią przepisy, które weszły w życie 19 lipca. Zmieniły się też zasady dotyczące kampanii zachęcających do przekazania 1 proc.
19 lipca weszło w życie rozporządzenie ministra rodziny, pracy i polityki społecznej w sprawie zamieszczania informacji przez organizacje pożytku publicznego z zakresu 1 proc. podatku dochodowego od osób fizycznych - określające zasady przeprowadzania kampanii zachęcających do przekazania 1 proc. na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego (OPP).
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się