06.02.2015 05:00 Podatki

Kontakt telefoniczny standardem w obsłudze podatnika

Urzędy skarbowe będą stosować jednolite zasady postępowania podczas nawiązywania kontaktu z . W sytuacjach, kiedy nie zachodzi bezwzględna konieczność wysłania pisemnego wezwania, pracownicy urzędów będą starali się skontaktować telefonicznie, aby załatwić sprawę.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty
19.09.2024 14:55 Obrót gospodarczy
Czytaj więcej
19.09.2024 13:54 Podatki
Czytaj więcej
19.09.2024 13:36 Kadry i płace
Czytaj więcej