19.01.2015 05:00 Kadry i płace

Kadry: Akta osobowe pracowników

Częstym błędem pracodawców zatrudniających niewielką liczbę pracowników jest gromadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy bez zachowania odrębności dla każdego pracownika i podziału na części dotyczące: rekrutacji i zatrudnienia, okresu zatrudnienia i ustania zatrudnienia. Nawet jeśli pracodawca zatrudnia tylko jednego pracownika, ma obowiązek prowadzenia akt osobowych w sposób określony w przepisach.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty