14.11.2014 05:00 Kadry i płace

Kadry: Zakres obowiązków pracownika

Obowiązkiem pracodawcy jest zaznajomienie pracownika z zakresem jego obowiązków oraz sposobem wykonywania pracy na określonym stanowisku. Odpowiednia realizacja tego obowiązku jest niezbędna z punktu widzenia właściwego wywiązywania się przez pracownika z zadań wynikających z umówionej pracy. Ma to również kluczowe znaczenie z punktu widzenia odpowiedzialności pracownika za niewłaściwe wykonanie powierzonych obowiązków.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty