09.10.2015 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 09.10.2015, sygn. ILPP2/4512-1-545/15-4/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/4512-1-545/15-4/MN

Podatek od towarów i usług w zakresie rozliczenia podatku w związku z uzyskaniem przez Autoryzowanego Partnera prawa do Rabatu za animację aktywności sprzedażowej Autoryzowanego Partnera () oraz Rabatu związanego z działalnością marketingową prowadzoną przez Autoryzowanego Partnera ()

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z 7 lipca 2015 r. (data wpływu 13 lipca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia podatku w związku z uzyskaniem przez Autoryzowanego Partnera prawa do Rabatu za animację aktywności sprzedażowej Autoryzowanego Partnera () oraz Rabatu związanego z działalnością marketingową prowadzoną przez Autoryzowanego Partnera () jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 lipca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia podatku w związku z uzyskaniem przez Autoryzowanego Partnera prawa do Rabatu za animację aktywności sprzedażowej Autoryzowanego Partnera () oraz Rabatu związanego z działalnością marketingową prowadzoną przez Autoryzowanego Partnera ().

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

S.A. z siedzibą w () (dalej: Spółka) jest producentem drożdży piekarskich (dalej: Produkt). Dystrybucja Produktu odbywa się z wykorzystaniem sieci niezależnych dystrybutorów podmiotów prowadzących działalność gospodarczą i współpracujących ze Spółką na podstawie zawartych umów (dalej: Partnerzy).

Z uwagi na znaczenie prawidłowej dystrybucji Produktu, Spółka zamierza intensyfikować współpracę z Partnerami w celu umacniania renomy Produktu na rynku oraz osiągnięcia najwyższego poziomu jakości dystrybucji w zaopatrywaniu w Produkt klientów, w tym piekarni i cukierni (dalej: Klienci). Spółka jest zainteresowana, aby dystrybucja Produktu została powierzona wyspecjalizowanym Partnerom, zapewniającym spełnienie najwyższych jakościowych standardów w branży, dla zagwarantowania obsługi Klientów i promocji marki na najwyższym biznesowym poziomie.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne