Interpretacja indywidualna z dnia 12.04.2013, sygn. IPTPB1/415-65/13-2/KO, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/415-65/13-2/KO
Czy w opisanym stanie faktycznym przychody uzyskiwane z tytułu kontraktów reklamowych, umów sponsorskich itp. zawartych przez Wnioskodawcę z podmiotami gospodarczymi, należy zakwalifikować do przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych przy zastosowaniu 19% liniowej stawki podatku dochodowego?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 14 stycznia 2013 r. (data wpływu 23 stycznia 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia źródła przychodów z tytułu kontraktów reklamowych, umów sponsorskich oraz możliwości opodatkowania podatkiem liniowym jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 stycznia 2013 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia źródła przychodów z tytułu kontraktów reklamowych, umów sponsorskich oraz możliwości opodatkowania podatkiem liniowym.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty