04.01.2011 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 04.01.2011, sygn. IBPBI/2/423-1332/10/JD, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-1332/10/JD

Czy Spółka postąpi prawidłowo zaliczając fakturę za usługi marketingowe (w zakresie doprowadzenia do przejęcia rynku) jednorazowo do kosztów uzyskania przychodu jako usługę, a nie jako inne wartości niematerialne i prawne rozliczane w czasie?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29 września 2010 r. (data wpływu do tut. Biura 4 października 2010 r.), uzupełnionym w dniu 17 grudnia 2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu kwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na usługę marketingową .

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne