Interpretacja indywidualna z dnia 11.01.2010, sygn. IPPB5/423-732/09-4/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-732/09-4/JC
Czy wydatki poniesione na zakup artykułów spożywczych tj. kawa, herbata, napoje niealkoholowe, słodycze, kanapki w celu podania klientowi, kontrahentowi podczas spotkania, szkolenia czy też konferencji stanowią wydatki na reprezentację, czy też można je uznać za koszt ogólny prowadzonej działalności i zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09.11.2009 r. (data wpływu 18.11.2009 r.) oraz piśmie z dnia 14.12.2009 r. (data nadania 14.12.2009 r., data wpływu 16.12.2009 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie Nr IPPB5/423-732/09-2/JC oraz z dnia 02.12.2009 r. (data nadania 02.12.2009 r., data doręczenia 07.12.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup artykułów spożywczych -
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty