Interpretacja indywidualna z dnia 15.01.2008, sygn. IB-PB3-423-383/07-2/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IB-PB3-423-383/07-2/MS
Czy ma zastosowanie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000, Nr 54, poz. 654 ze zm.) w przypadku przekazania nieodpłatnie w ramach reklamy kalendarzy i piór, o którym mowa we wniosku, z umieszczonym na nich logo firmy, nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub strona internetową klientom względnie potencjalnym klientom?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23.10.2007r. (data wpływu 25.10.2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie kalendarzy i piór opatrzonych logo firmy, przekazywanych obecnym lub potencjalnym klientom, jako wydatki na materiały reklamowe -
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty