17.01.2006 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.01.2006, sygn. PD-3-423-16-05, Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, sygn. PD-3-423-16-05

Czy sprzedaż promocyjna podlega ograniczeniu do 25% przychodu jako reprezentacja i reklama i czy nie jest darowizną ?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 216 oraz art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego w (...) stwierdza, iż stanowisko Spółki w sprawie sprzedaży promocyjnej wody mineralnej jest prawidłowe.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne