05.07.2016 Podatki

Jak należy rozliczać sprzedaż produktów w zestawach promocyjnych

PROBLEM

W ramach promocji do produktów podstawowych często dodajemy inne produkty (gratisy). Ma to zachęcić klientów do zakupów. Jak rozliczyć taką promocję? Druga forma stosowanej przez nas promocji to sprzedaż dwóch opakowań tego samego produktu w cenie jednego. Jak prawidłowo należy rozliczyć taką promocję?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne