Czy refaktura może obejmować koszty poniesione przed zawarciem porozumienia o refakturowaniu
W listopadzie 2012 r. zawarliśmy porozumienie z podwykonawcą o partycypacji w kosztach dzierżawy terenu i jego ochrony za okres od początku rozpoczęcia współpracy, tj. od listopada 2011r. Za usługi te otrzymujemy od strony trzeciej comiesięczne faktury. Czy w takiej sytuacji można wystawić refakturę z datą sprzedaży, będącą datą zawarcia porozumienia, obejmującą koszty wstecz, tj. od listopada 2011 r. do listopada 2012 r.? Jeżeli tak, to jakie skutki podatkowe ona wywoła (w CIT, VAT)?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się