12.12.2012 Podatki

Czy refaktura może obejmować koszty poniesione przed zawarciem porozumienia o refakturowaniu

W listopadzie 2012 r. zawarliśmy porozumienie z podwykonawcą o partycypacji w kosztach dzierżawy terenu i jego ochrony za okres od początku rozpoczęcia współpracy, tj. od listopada 2011r. Za usługi te otrzymujemy od strony trzeciej comiesięczne faktury. Czy w takiej sytuacji można wystawić refakturę z datą sprzedaży, będącą datą zawarcia porozumienia, obejmującą koszty wstecz, tj. od listopada 2011 r. do listopada 2012 r.? Jeżeli tak, to jakie skutki podatkowe ona wywoła (w CIT, VAT)?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne