Jak wpisać do pkpir zaległe wynagrodzenia
Prowadzę pkpir ręcznie. Zapomniałam, że mogę w koszty wpisywać wynagrodzenie brutto pracowników. Zatrudniam dwóch pracowników - jednego od stycznia, drugiego od lutego br. Czy mogę te wynagrodzenia wpisać jeszcze do pkpir?
PROBLEM
RADA
Wynagrodzenia stanowią koszt uzyskania przychodu, pod warunkiem że są wypłacone. Jeżeli zatem wynagrodzenia dla pracowników zostały wypłacone, ale Czytelniczka nie wpisała ich do pkpir, może zaliczyć sumę wypłaconych pracownikom wynagrodzeń w kwocie brutto w bieżącym miesiącu. Również w tym miesiącu Czytelniczka powinna wpisać do pkpir finansowane przez nią, jako pracodawcę, składki na ubezpieczenia społeczne. Szczegóły - w uzasadnieniu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się