Jak ustalić podstawę wymiaru wynagrodzenia chorobowego, jeżeli pracownik pracuje w tej samej firmie na podstawie dwóch umów o pracę
Pracownica jest zatrudniona od początku 2007 r. na pełny etat na stanowisku księgowej i zarabia 4500 zł miesięcznie. 1 sierpnia 2007 r. zawarliśmy z nią jeszcze jedną umowę o pracę na 1/4 etatu, na podstawie której wykonuje obowiązki analityka finansowego. Pracownica otrzymuje z tej umowy wynagrodzenie w wysokości 2000 zł. W kwietniu 2008 r. pracownica zachorowała. W jaki sposób ustalić podstawę wynagrodzenia chorobowego? Czy w takiej sytuacji mamy brać pod uwagę łączną kwotę wynagrodzenia, które otrzymuje pracownica?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się