13.01.2005 Podatki Kadry i płace

Jak rozliczyć koszty noclegu w podróży służbowej

Pracownik w związku z odbytą delegacją przedłożył pracodawcy rachunek za nocleg w hotelu w wysokości 104 zł. Czy na druku tzw. delegacji pracodawca powinien ująć i zwrócić pracownikowi całą kwotę 104 zł, a na liście płac doliczyć do opodatkowania nadwyżkę ponad kwotę wolną, czyli 72,50 zł (104 zł - 31,50 zł ryczałtu za nocleg wolnego od podatku)?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne