02.08.2016 Ubezpieczenia

Jakie są obowiązki płatnika, gdy ubezpieczony zgłosi mu nieprawidłowości w przesłanej z ZUS informacji o stanie konta ubezpieczonego

Jedna z naszych ubezpieczonych zgłosiła w kadrach, że w informacji o stanie konta ubezpieczonego w ZUS stwierdziła nieprawidłowości. Wydaje się nam jednak, że w przekazanych do ZUS dokumentach za tę ubezpieczoną nie ma żadnych błędów. Czy jako płatnik składek musimy sami wyjaśnić tę sprawę, czy pracownica powinna zgłosić się z wnioskiem o wyjaśnienie bezpośrednio do ZUS?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne