Jakie są obowiązki płatnika, gdy ubezpieczony zgłosi mu nieprawidłowości w przesłanej z ZUS informacji o stanie konta ubezpieczonego
Jedna z naszych ubezpieczonych zgłosiła w kadrach, że w informacji o stanie konta ubezpieczonego w ZUS stwierdziła nieprawidłowości. Wydaje się nam jednak, że w przekazanych do ZUS dokumentach za tę ubezpieczoną nie ma żadnych błędów. Czy jako płatnik składek musimy sami wyjaśnić tę sprawę, czy pracownica powinna zgłosić się z wnioskiem o wyjaśnienie bezpośrednio do ZUS?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się