Jak uzyskać od zleceniobiorcy informacje potrzebne do prawidłowego ustalenia zakresu jego ubezpieczeń w ZUS
W związku ze zmianą przepisów o oskładkowaniu umów zlecenia, które weszły w życie 1 stycznia 2016 r., zleceniodawcy muszą zwrócić szczególną uwagę na staranne wypełnienie przez każdego zleceniobiorcę oświadczenia, które pozwoli prawidłowo ustalić zakres jego ubezpieczeń. Nowe przepisy pozwalają także płatnikom domagać się od zleceniobiorcy okazania dokumentów potwierdzających wysokość uzyskanej przez niego podstawy wymiaru składek z innych tytułów ubezpieczenia.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się