Delegowanie pracowników będzie się odbywało na nowych zasadach
Parlament Europejski uchwalił 16 kwietnia 2014 r. dyrektywę w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71 WE dotyczącej delegowania pracowników w ramach świadczenia usług. Dyrektywa ta została przyjęta przez Radę Unii Europejskiej 13 maja 2014 r. Nowe przepisy doprecyzowują i uszczegóławiają zawarte w dyrektywie 96/71/WE regulacje prawne dotyczące pracowników delegowanych.
W dyrektywie 96/71/WE była zawarta tylko ogólna definicja pracownika delegowanego. Za pracownika delegowanego uważany był pracownik, który przez ograniczony czas wykonywał pracę na terytorium innego państwa członkowskiego UE niż to, w którym zwykle pracuje (art. 2 ust. 1 dyrektywy 96/71/WE).
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się