29.01.2014 Kadry i płace

O to pytają Kadrowi

Czy pracownikom można obniżyć wynagrodzenie za wyjścia "na papierosa"

Wprowadziliśmy całkowity zakaz palenia papierosów na terenie zakładu. W związku z tym pracownicy kilka razy w ciągu godzin pracy opuszczają swoje stanowisko i wychodzą "na papierosa". Ponieważ mamy wprowadzoną elektroniczną rejestrację czasu pracy, możemy ustalić, ile czasu pracownik nie wykonywał pracy w związku z paleniem papierosów. Są pracownicy, którzy w ciągu miesiąca nie przepracują od 6 do 12 godzin. Czy w związku z tym możemy za ten czas nie zapłacić im wynagrodzenia?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty