O to pytają Kadrowi
Czy pracownikom można obniżyć wynagrodzenie za wyjścia "na papierosa"
Wprowadziliśmy całkowity zakaz palenia papierosów na terenie zakładu. W związku z tym pracownicy kilka razy w ciągu godzin pracy opuszczają swoje stanowisko i wychodzą "na papierosa". Ponieważ mamy wprowadzoną elektroniczną rejestrację czasu pracy, możemy ustalić, ile czasu pracownik nie wykonywał pracy w związku z paleniem papierosów. Są pracownicy, którzy w ciągu miesiąca nie przepracują od 6 do 12 godzin. Czy w związku z tym możemy za ten czas nie zapłacić im wynagrodzenia?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się