07.05.2011 Podatki

Czy płatnik ma obowiązek ponownie wysłać PIT-11, jeżeli przesyłka została zwrócona nadawcy

Jak powinniśmy postąpić w sytuacji, gdy po wysłaniu listem poleconym PIT-11 na adres zamieszkania byłego pracownika, korespondencja wróciła po kilku tygodniach z adnotacją, że adresat wyprowadził się? Nie posiadamy żadnej informacji dotyczącej aktualnego miejsca zamieszkania tej osoby i nie mamy z nią kontaktu. Ponadto minął już termin na złożenie zeznania rocznego. Czy za niedostarczenie informacji PIT-11 grożą nam jakieś konsekwencje?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne