Czy w kasie firmy można wypłacić wynagrodzenie z opóźnieniem

W naszej firmie wypłata wynagrodzenia za dany miesiąc następuje zgodnie z regulaminem wynagradzania 5. dnia następnego miesiąca. Zdarza się, że część pracowników, którzy przebywają na urlopach wypoczynkowych lub zwolnieniach lekarskich, odbiera wynagrodzenie z kasy z kilkudniowym opóźnieniem. Czy mamy obowiązek ponaglać pracowników do odbioru wypłaty?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty