Jak prawidłowo sporządzić PIT-11 przejmując zakład pracy po zmarłym przedsiębiorcy
Mój mąż zmarł w październiku 2007 r. Przejęłam po nim firmę wraz z pracownikami i kontynuuję prowadzoną przez niego działalność. Do końca lutego muszę pracownikom i urzędom skarbowym przekazać informacje PIT-11. Ponieważ do października pracodawcą (i płatnikiem) był mój mąż, to czy powinnam wystawić dwie informacje PIT-11 - jedną za okres od stycznia do października wpisując jako dane płatnika dane zmarłego męża, a drugą - już z moimi danymi, czy może powinnam wystawić tylko jedną informację za cały 2007 r.? Nie wiem, jak mam postąpić, bo spotkałam się z rozbieżnymi opiniami na ten temat.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się