Czy do liczby 20 pracowników nakładającej obowiązek wprowadzenia regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania wlicza się zarządzających zakładem pracy
Od sierpnia przyjęliśmy do pracy dwie nowe osoby i stan zatrudnienia naszej spółki wzrósł do 21 osób. Wśród tych 21 osób jest jednak prezes zarządu zatrudniony na podstawie umowy o pracę (członkowie zarządu są zatrudnieni na podstawie kontraktów) i główny księgowy. Bez osób zarządzających nasz stan zatrudnienia wynosi 19 osób. Czy w tej sytuacji mamy obowiązek wydania regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania? Jeżeli tak, to ile mamy na to czasu?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się