22.10.2006 Kadry i płace

3. Jak przekazać informację o warunkach zatrudnienia prezesowi zarządu

Chcę sporządzić informację o warunkach zatrudnienia dla prezesa zarządu naszej spółki (zatrudnionemu na podstawie umowy o pracę), który podjął u nas pracę 2 dni temu. W zakładzie praca jest wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie. Jak należy podać prezesowi zarządu informację o obowiązującej go normie dobowej i tygodniowej czasu pracy, jeżeli ma nienormowany czas pracy i może pracować w godzinach nadliczbowych bez prawa do żadnych świadczeń z tego tytułu? Jak poinformować go o obowiązującym w naszym zakładzie układzie zbiorowym pracy, skoro postanowienia tego układu nie dotyczą członków zarządu?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty