22.08.2006 Ubezpieczenia

Jak rozliczać składki od przychodów pracownika z umowy zlecenia wykonywanej na rzecz pracodawcy, zawartej z innym podmiotem

Pracownik naszego zakładu pracy zawarł dodatkowo umowę zlecenia z inną spółką, ale pracę na podstawie tej umowy będzie wykonywać na naszą rzecz. Wiemy, że od takiej umowy zlecenia trzeba płacić składki, ale kto powinien je rozliczać i opłacać?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne