Jak przeprowadzać konsultacje i przekazywać informacje pracownikom, gdy rada pracowników nie zawarła porozumienia z pracodawcą
Od miesiąca prowadzimy z radą pracowników rozmowy na temat zawarcia szczegółowego porozumienia dotyczącego zasad i trybu naszej przyszłej współpracy. Członkowie rady pracowników ciągle stawiają nowe żądania dotyczące np. zapewnienia dodatkowego pomieszczenia czy telefonu. Rozmowy przybrały więc postać negocjacji, które mogą długo potrwać. Na jakich zasadach mamy współpracować z radą pracowników do czasu zawarcia porozumienia?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
