07.01.2006

Czy pracodawca jest zobowiązany wypłacić pracownikowi świadczenia rodzinne za okres wsteczny, jeśli błędnie rozpatrzył wniosek?

Ustalamy prawo do świadczeń rodzinnych dla naszych pracowników i zleceniobiorców. Pracownik, który się tym zajmuje, zsumował wszystkie dochody pracowników i nie uwzględnił, że z niektórymi zawieraliśmy dodatkowo umowy zlecenia, które od września 2005 r. należało uznać za dochód utracony, ponieważ umowy zostały rozwiązane. W przypadku dwóch pracowników dochód osiągnięty po odjęciu wynagrodzenia z umów zleceń nie przekroczy kwoty granicznej. Czy w związku z tym musimy jeszcze raz ustalić prawo do świadczeń i wypłacić je od września 2005 r., czyli od miesiąca, w którym został złożony wniosek?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne