Czy pracodawca jest zobowiązany wypłacić pracownikowi świadczenia rodzinne za okres wsteczny, jeśli błędnie rozpatrzył wniosek?
Ustalamy prawo do świadczeń rodzinnych dla naszych pracowników i zleceniobiorców. Pracownik, który się tym zajmuje, zsumował wszystkie dochody pracowników i nie uwzględnił, że z niektórymi zawieraliśmy dodatkowo umowy zlecenia, które od września 2005 r. należało uznać za dochód utracony, ponieważ umowy zostały rozwiązane. W przypadku dwóch pracowników dochód osiągnięty po odjęciu wynagrodzenia z umów zleceń nie przekroczy kwoty granicznej. Czy w związku z tym musimy jeszcze raz ustalić prawo do świadczeń i wypłacić je od września 2005 r., czyli od miesiąca, w którym został złożony wniosek?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się