16.07.2024 09:53 Kadry i płace

Przerwany urlop - PIP wyjaśnia kiedy pracownik powinien otrzymać zwrot kosztów

Zdaniem Państwowej Inspekcji Pracy pracodawca musi pokryć koszty poniesione przez pracownika w bezpośrednim związku z odwołaniem go z urlopu. Czy jeśli pracownik przerwie urlop z powodu choroby, również należy mu się zwrot kosztów? 

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty