Jak spełnić obowiązek informacyjny o PPK
Obowiązek informowania pracowników o zasadach i funkcjonowaniu Pracowniczych Planach Kapitałowych nakłada na pracodawców oraz instytucje finansowe ustawa o PPK.
Obowiązki pracodawcy
Przed zawarciem umowy o prowadzenie PPK, pracodawca może poinformować zatrudnione u niego osoby o warunkach uczestnictwa w PPK, a także o obowiązkach i uprawnieniach (swoich i pracowników) związanych z PPK. Należy podkreślić, że . Może się zatem zdarzyć, że o warunkach uczestnictwa w PPK pracownik dowie się dopiero z informacji otrzymanej od instytucji finansowej.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się