Interpretacja indywidualna z dnia 21 września 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.518.2022.1.GG
Obowiązki płatnika w związku z akcją rabatową .
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku
1 lipca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 30 czerwca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z uczestnictwem w akcji rabatowej klientów Spółki.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Spółka (zwana również jako: „Wnioskodawca”) jest czynnym, zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie:
1)Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia PKD 46.42.Z; (działalność podstawowa);
2)Handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi PKD 46;
3)Handel detaliczny, z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi PKD 47;
4)Transport drogowy towarów oraz działalność usługowa związana z przeprowadzkami PKD 49.4;
5)Magazynowanie i przechowywanie towarów PKD 52.1;
6)Działalność usługowa wspomagająca transport PKD 52.2;
7)Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki oraz działalność powiązana PKD 62;
8)Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych PKD 64.9;
9)Reklama, badanie rynku i opinii publicznej PKD 73;
10)Uprawa zbóż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, z wyłączeniem ryżu PKD 01.11.Z
Wspólnikami Spółki są jeden komplementariusz oraz jeden akcjonariusz.
W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca planuje zmodyfikować dotychczasową akcję promocyjną (program lojalnościowy ….). Celem akcji ma być promocja i reklama Wnioskodawcy przekładająca się na zwiększenie liczby transakcji sprzedaży i tym samym zwiększenie przychodów Wnioskodawcy, a także podnoszenie satysfakcji zakupowej Klienta jako element obsługi posprzedażowej. Uczestnicy akcji promocyjnych będą otrzymywać kupony rabatowe uprawniające do określonych kwotowo zniżek przy dokonaniu zakupu towarów za pośrednictwem Platformy
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty