15.09.2022 05:00 Podatki

Anulowanie pustych faktur wystawionych przez pracowników

W ustawie o VAT nie uregulowano zasad anulowania faktur, ale w sytuacjach wyjątkowych, gdy pomiędzy stronami nie doszło do wykonania usługi lub dostawy towarów, dopuszczalne jest również anulowanie faktury. Jest to możliwe, gdy faktura VAT została jedynie sporządzona, a nie wprowadzona do obrotu prawnego (nabywca jej nie otrzymał).

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty
19.09.2024 14:55 Obrót gospodarczy
Czytaj więcej
19.09.2024 13:54 Podatki
Czytaj więcej
19.09.2024 13:36 Kadry i płace
Czytaj więcej