Porada aktualna na dzień 21-11-2024
09.02.2022

Jak postępować w przypadku otrzymywania tzw. nadmiarowych danych

PROBLEM

Pracownicy zwracają się do nas z pytaniami, jak postępować z tzw. danymi nadmiarowymi. Chodzi o sytuacje, gdy w związku z realizacją obowiązków służbowych otrzymują od klientów dane dodatkowe, często zbędne, o które nie wnioskowali. Czy takie dane - zgodnie z zasadą minimalizacji danych określoną w art. 5 ust. 1 lit. c RODO - powinny być usuwane?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne