Planowanie pracy w sobotę w równoważnym systemie czasu pracy
PYTANIE
Jesteśmy hurtownią budowlaną. Zatrudniamy pracowników w równoważnym systemie czasu pracy z 1-miesięcznym okresem rozliczeniowym. Pracownicy mają wolne wszystkie niedziele i święta, natomiast chcielibyśmy, aby pracowali w soboty. Czy jest dopuszczalne zaplanowanie pracownikowi pracy w jednym tygodniu od poniedziałku do soboty (6 dni), a w następnym tygodniu tylko przez 4 dni? Jak liczyć tydzień w celu zachowania 5-dniowego tygodnia pracy - od poniedziałku do niedzieli czy 7 dni kalendarzowych niezależnie od tego, jakie są to dni tygodnia?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się