24.08.2015 Kadry i płace

Anulowane wypowiedzenie należy przechowywać w aktach osobowych pracownika

Anulowane wypowiedzenie umowy o pracę jest istotnym dokumentem wpływającym na sytuację pracownika w zakresie jego uprawnień ze stosunku pracy. Dlatego dokument wypowiedzenia umowy wraz z oświadczeniem pracodawcy o jego cofnięciu i zgodą pracownika na takie cofnięcie powinien zostać zamieszczony w części B akt osobowych pracownika.

PROBLEM

Pracownik dostał wypowiedzenie umowy o pracę, które później pracodawca anulował za jego zgodą. Pracownik nadal pracuje w naszej firmie. W której części akt osobowych przechowywać anulowane wypowiedzenie – w części B czy C? Czy w ogóle trzeba je przechowywać w aktach osobowych?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty