Anulowane wypowiedzenie należy przechowywać w aktach osobowych pracownika
Anulowane wypowiedzenie umowy o pracę jest istotnym dokumentem wpływającym na sytuację pracownika w zakresie jego uprawnień ze stosunku pracy. Dlatego dokument wypowiedzenia umowy wraz z oświadczeniem pracodawcy o jego cofnięciu i zgodą pracownika na takie cofnięcie powinien zostać zamieszczony w części B akt osobowych pracownika.
PROBLEM
Pracownik dostał wypowiedzenie umowy o pracę, które później pracodawca anulował za jego zgodą. Pracownik nadal pracuje w naszej firmie. W której części akt osobowych przechowywać anulowane wypowiedzenie – w części B czy C? Czy w ogóle trzeba je przechowywać w aktach osobowych?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się